Media o nas

DATA
20 kwietnia 2013
Podejmują męską decyzję i… wybierają mężczyznę
U wielu przedsiebiorców sukcesja rodzi obawy i niepewność o przyszłość firmy. Dlatego odkładają ją na nieokreśloną przyszłość. A jeśli już się decydują, to władzę w firmie najchętniej przekazują mężczyźnie. – Artykuł autorstwa Anny Goc pochodzi ze strony PulsHR. (LINK) Treść: Właściciele firm rodzinnych, którzy je zakładali i często poświęcili ich rozwojowi najlepsze lata życia, traktują przedsiębiorstwa jak własne dzieci. Jak wynika […]
Czytaj
DATA
20 kwietnia 2013
Sukcesja w firmach rodzinnych
W Biuletynie INNOWACJE BEZ GRANIC o projekcie „Kody wartości – efektywna sukcesja w polskich firmach rodzinnych”, a także o znaczeniu procesu sukcesji dla przetrwania i sprawnego funkcjonowania firmy rodzinnej.
Czytaj
DATA
20 lutego 2013
Dzięki firmom rodzinnym mówimy o polskiej zielonej wyspie
Z dr Adrianną Lewandowską, kierownik Instytutu Biznesu Rodzinnego i liderem merytorycznym projektu „Kody Wartości o sukcesji w firmach” rozmawia Mateusz Pilarczyk – Głos Wielkopolski. W Poznaniu odbyły się warsztaty dla firm rodzinnych. Zainaugurowano też Lożę dyskusyjną tych firm. Wszystko po to, aby ułatwić dzieciom przejmowanie rodzinnych biznesów. Jest z tym faktycznie problem?Dr Adrianna Lewandowska: Jesteśmy na […]
Czytaj
DATA
20 lutego 2013
Wsparcie sukcesji firm rodzinnych
Co jest kluczem do skutecznej sukcesji i jakie instrumenty ułatwiają firmom rodzinnym samodzielne przeprowadzenie tego procesu? – Odpowiedzi udziela dr Adrianna Lewandowska w artykule pochodzącym z Magazynu Firm Rodzinnych nr 1(5)/2013
Czytaj
DATA
20 lutego 2013
Oczywiście że oddam firmę. Kiedyś…
Praktyka pokazuje, że skuteczna sukcesja w firmach rodzinnych wcale nie jest taka prosta. Jak się okazuje, tylko 30% firm zdoła przetrwać do następnego pokolenia. Więcej o problemie sukcesji w artykule dr Adrianny Lewandowskiej:
Czytaj
DATA
20 listopada 2012
Emocjonalność procesu sukcesji
Naturalnym jest, że procesowi sukcesji towarzyszy wiele lęków, obaw i niepokojów. Dotyczy to zarówno właścicieli firm rodzinnych, którzy przygotowują się do przekazania swojego biznesu, a także młodych sukcesorów. Jak sobie z nimi poradzić? – Mówi o tym dr Adrianna Lewandowska w Magazynie Firm Rodzinnych (nr 4/2012).
Czytaj
Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0