Wytyczne w zakresie odpowiedzialnego zarządzania firmami rodzinnymi i rodzinami właścicielskimi
Coraz więcej firm rodzinnych inicjuje zmiany pokoleniowe, coraz istotniejsze staje się więc efektywne zarządzanie biznesem, który zaczyna nosić znamiona wielopokoleniowości. Coraz więcej rodzin biznesowych zastanawia się, jak rzetelnie i skutecznie ułożyć strukturę zarządzania i nadzoru nad rodzinnymi biznesami. Realizacja marzenia o wielopokoleniowości wymaga bowiem profesjonalizacji, również w tej kwestii.
„Kodeks dobrych praktyk dla właścicieli firm rodzinnych” przetłumaczony, opracowany, dopasowany do rynku polskiego i wydany przez Instytut Biznesu Rodzinnego z inicjatywy Prezes dr Adrianny Lewandowskiej daje członkom firm rodzinnych, ich rodzinom i otoczeniu (interesariuszom), solidne podstawy opracowania i optymalizacji ich indywidualnych Kodeksów dobrych praktyk.
Misją Instytutu Biznesu Rodzinnego jest wspieranie firm rodzinnych w profesjonalizacji zarządzania: dlatego uznaliśmy, że na rynku polskim pozycja ta jest nieodzowna dla tych właścicieli firm rodzinnych, którzy myślą i działają w perspektywie długookresowej! Mamy nadzieję, że tym samym dostarczamy ram do dyskusji nad profesjonalnym Kodeksem dobrych praktyk dla właścicieli firm rodzinnych, którego celem jest wzmacnianie tak biznesów, jak i rodzin biznesowych.
dr Adrianna Lewandowska, MBA
Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego
Treść tylko dla zalogowanych użytkoników. Zaloguj się by przeczytać.
Dostęp do pełnej treści Kodeksu dobrych praktyk znajdziesz tutaj: POBIERZ