Media o nas

DATA
12 lutego 2017
Adrianna Lewandowska – architekt sukcesu wielu polskich firm rodzinnych
Wizjonerka polskiej przedsiębiorczości rodzinnej, strateg, doradca. Partner Zarządzający w Lewandowska i Partnerzy oraz założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego. Dr Adrianna Lewandowska była gościem audycji Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu w Polskim Radiu 24. LINK: https://polskieradio24.pl/130/2359/Artykul/1726774,Adrianna-Lewandowska-%E2%80%93-architekt-sukcesu-wielu-polskich-firm-rodzinnych
Czytaj
DATA
4 lutego 2017
Jak zapewnić struktury długowieczności firm rodzinnych
– Temat Numeru PersonelPLUS (luty 2017)
Czytaj
DATA
4 lutego 2017
Rodzinny biznes. „Więcej niż tylko produkt lub usługa”
Firmy rodzinne to coś więcej niż tylko produkty bądź usługi. To wartości, wokół których konstruowany jest cały model biznesowy danej firmy, sposób jej funkcjonowania i zatrudniania pracowników – mówiła w Czwórce dr Adrianna Lewandowska. Link do materiału: https://www.polskieradio.pl/10/4339/Artykul/1721834,Rodzinny-biznes-Wiecej-niz-tylko-produkt-lub-usluga
Czytaj
DATA
25 stycznia 2017
Tylko 36 proc. z 2291 przebadanych firm w Polsce uważa się za firmy rodzinne
– Tak wynika z raportu Instytutu Biznesu Rodzinnego pt. „Firma rodzinna to marka”. Firmy rodzinne kojarzone są jako przedsiębiorstwa zarządzane nieprofesjonalnie. Tymczasem to właśnie czynniki rodzinności dodają im wiarygodności. Informacja pochodząca z Centrum Prasowego PAP. LINK: http://centrumprasowe.pap.pl/cp/pl/news/info/69498,38,ibr-tylko-36-proc-z-2291-przebadanych-firm-w-polsce-uwaza-sie-za-firmy-rodzinne
Czytaj
DATA
24 stycznia 2017
36 proc. przedsiębiorstw w Polsce to firmy rodzinne – w UE 75 proc.
36 proc. firm w Polsce to zdeklarowane przedsiębiorstwa rodzinne, które wytwarzają 18 proc. PKB – wynika z raportu „Firma rodzinna to marka”, przygotowanego przez nasz Instytut. Jednak aż 92 proc. firm to tzw. „potencjalnie rodzinne” – nie przyznają się do rodzinności, bo boją się skojarzenia z „prywaciarzami i badylarzami”, co wynika z zaszłości PRL-u. – […]
Czytaj
DATA
24 stycznia 2017
Za 18 proc. PKB odpowiada 36 proc. firm rodzinnych!
36 proc. firm w Polsce to zdeklarowane przedsiębiorstwa rodzinne, które wytwarzają 18 proc. PKB – wynika z przedstawionego raportu „Firma rodzinna to marka”, który przygotował Instytut Biznesu Rodzinnego. Link do artykułu przygotowanego przez Gazetę Prawną:https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1013401,badanie-za-18-proc-pkb-odpowiada-36-proc-firm-rodzinnych.html
Czytaj
Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0