Sprint Strategiczny

Porozmawiajmy o międzypokoleniowym sprincie strategicznym

Twoja firma odnosiła sukcesy rynkowe, a w tej chwili masz poczucie, że trochę wszystko wyhamowało. Dynamika obrotów nie taka, klienci stali nie zwiększają portfela zamówień, nowych klientów wciąż za mało. Do tego w firmie pojawiły się dzieci założycieli. Młodzież chce rozmawiać o przyszłości firmy, ma swoje pomysły i wizję rozwoju, jednak nie wiedzą jak w sposób ustrukturyzowany o tej wizji rozmawiać.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Proponujemy 2-dniowe warsztaty future thinking, na których wspólnie podczas moderowanego spotkania podyskutujemy o przyszłych scenariuszach dobrych dla Twojego modelu biznesowego.

Sprawdzimy jakie masz przewagi konkurencyjne, czym możesz się wyróżniać na rynku, co zwiększy skutecznie wartość Twojej firmy i jak marzenia założycieli pokrywają się z marzeniami następców. To czas kreatywnego spotkania z pracownikami, którzy zaproszeni do tego procesu wspólnie zastanawiają się nad tym, co teraz dla Waszej firmy jest dobre!

Wychodzicie z warsztatów wzmocnieni poczuciem wspólnego wyobrażenia na temat przyszłości firmy. Wciąż za mało o niej rozmawiamy, tym bardziej staje się to ważne, a gdy w firmie pojawiają się dwie generacje a chaos związany ze zmiennością otoczenia każe nam wciąż redefiniować ofertę rynkową.
Zwiększenie spójności w tym zakresie staje się niezwykle cenne – wszyscy w firmie patrzą w tę samą stronę. Przyszłość staje się wspólną przyszłością!

 

Skontaktuj się z nami kiedy:

  • pragniesz rozwinąć umiejętności w zakresie tworzenia i promocji innowacji w firmach rodzinnych,
  • zależy Ci, aby nauczyć się, jak tworzyć efektywne, uczące się̨ organizacje poprawiające życie klientów i pracowników z wykorzystaniem elementów myślenia wizualnego i systemowego oraz metodyki service design,
  • chcesz zobaczyć jak projektować usługi i nowe produkty, które mogą̨ wprowadzić firmę̨ rodzinną na mistrzowski poziom rozwoju.

Pamiętaj, że firmy rodzinne, jeśli myślą o wielopokoleniowości, muszą co jakiś czas redefiniować swoje modele biznesowe. Nie zawsze to, co było ważne dla poprzednich pokoleń klientów, jest też ważne dla współczesnych. Jeśli więc chcesz, by wszystko pozostawało bez zmian, musisz sam wszystko zmieniać.

Może zainteresuje Cię również

Service Design Thinking

Zobacz artykuł

Innowacje w firmach rodzinnych

Zobacz artykuł

Strategie właścicielskie.
Skuteczne rodziny biznesowe

Dowiedz się więcej

Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0