Rodzinność oznacza prestiż

U nas 70 proc. rodziców-właścicieli firm rodzinnych marzy, by w rolę zarządzającego weszły dzieci, za granicą 70 proc. nestorów chciałoby, by stery objął profesjonalista, niekoniecznie z rodziny. O różnicach w podejściu do firmy tu i tam rozmawiamy z dr Adrianną Lewandowską, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego w magazynie My Company Polska.

LINK DO ARTYKUŁU
Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0