Media o nas

DATA
25 kwietnia 2018
Z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się firmy rodzinne w Polsce?
Firmy rodzinne mają tak naprawdę trzy wyzwania: sukcesja, sukcesja i sukcesja. Z wyzwaniami ekonomicznymi radzą sobie doskonale – mówi dr Adrianna Lewandowska. Dodaje jednak, że aby sprawnie zarządzać tak skomplikowanym bytem, jakim jest firma rodzinna, trzeba zdawać sobie sprawę z różnego rodzaju trudności i wewnętrznych sprzeczności, jakie pojawiają się co krok (materiał Forbes). LINK DOSTĘPNY […]
Czytaj
DATA
3 kwietnia 2018
Nie tylko Solaris. Trudna zmiana pokoleniowa w polskim biznesie
Solange i Krzysztof Olszewscy sprawdzają możliwość sprzedaży Solarisa – polskiego producenta autobusów. Informację tą potwierdził w czterech niezależnych źródłach „Dziennik Gazeta Prawna”. Czy to oznacza, że ta odnosząca sukcesy polska firma produkująca autobusy może trafić w ręce zagranicznych inwestorów? – Artykuł money.pl LINK DO ARTYKUŁU
Czytaj
DATA
26 marca 2018
Ekspansja warta wsparcia
O tym, jak budować markę firmy rodzinnej, także w kontekście podboju rynków zagranicznych, dyskutowali uczestnicy debaty pt. „Firma rodzinna to marka” podczas V Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych – artykuł „Rzeczpospolitej”. LINK DO ARTYKUŁU
Czytaj
DATA
22 marca 2018
Konstytucja Firmy Rodzinnej kluczem do zbudowania tożsamości wielopokoleniowych firm rodzinnych
Relacja z V Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych na stronie Manager Online. LINK DO ARTYKUŁU
Czytaj
DATA
16 marca 2018
Miarą sukcesu – wdzięczność
Rozmowa z dr Adrianną Lewandowską na łamach magazynu „Personel Plus” (marzec 2018).
Czytaj
DATA
13 marca 2018
Jak przygotować firmę do przekazania sterów kolejnemu pokoleniu
Przygotowanie procesu sukcesji to nie tylko podział majątku! Aby prawdziwie trwać, niezbędne jest opracowanie modelu biznesowego, który w zmieniającym się świecie będzie wzmacniał potencjał konkurencyjności firmy. To jeden z pierwszych etapów przygotowania procesu sukcesji. W tym czasie ważne jest uniezależnienie firmy od samego założyciela, a także weryfikacja tego, na ile ustalony model biznesowy wciąż jest […]
Czytaj
Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0