Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

#RZECZoBIZNESIE: Firma rodzinna z założenia chce trwać i patrzy długoterminowo – zgodzili się goście programu Michała Niewiadomskiego. O firmach rodzinnych opowiadają dr Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego i Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

LINK DO MATERIAŁU DOSTĘPNY TUTAJ
Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów analitycznych, realizacji usług i bezpieczeństwa oraz reklamowych, z wykorzystaniem profilowania. Korzystając z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki pliki cookies będą automatycznie zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Akceptuję
Zaloguj się
0