BAZA WIEDZY

Lubisz marketing i dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii? Jeżeli masz doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacja to Twoje drugie imię i lubisz pracować w zespole to dołącz do nas!

2017-ibr-konferencja-30

Instytut Biznesu Rodzinnego to wiodąca na polskim rynku organizacja zajmującą się wsparciem przedsiębiorczości rodzinnej. Prowadzimy badania o międzynarodowym zasięgu, posiadamy własne wydawnictwo, w ramach którego wydajemy magazyn oraz książki. Organizujemy dwie duże konferencje: dla właścicieli biznesów rodzinnych oraz młodego pokolenia przedsiębiorców = sukcesorów. Nasze biuro znajduje się w samym centrum Poznania, w Bazarze Poznańskim. Mamy zgrany i dynamiczny zespół, który prężnie się rozwija, poszukujemy osoby, która stworzy wraz z nami dział Digital Marketingu.

Obecnie w związku z nowymi projektami, poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Specjalisty ds. Marketingu internetowego (Digital Marketing)

 

Miejsce pracy: Poznań

 Główne zadania:

  • Budowanie wizerunku IBRPolska w Social Media (Facebook, Instagram, Twitter)
  • Opieka nad bazą newsletterową wysyłka / optymalizacja bazy
  • Tworzenie treści (graficznych, tekstowych) na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych
  • Projektowanie treści, pozycjonowanie, aktualizowanie i administracja stron internetowych należących do portfolio Instytutu – ścisła współpraca z szefem PR-u
  • Kierowanie Marketingiem Kongresów (www.kongresfirmrodzinnych.pl, www.nextg.pl)
  • Monitorowanie skuteczności kampanii marketingowych i ich optymalizacja (umiejętności analityczne)
  • Kontrolowanie i optymalizacja budżetów marketingu on-line.
  • Tworzenie i prowadzenie kampanii online przy użyciu Facebook Ads, Google AdWords,
  • Wsparcie zarządu w realizacji strategii komunikacji

Oczekujemy:

  • Znajomości platform społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn
  • Znajomości narzędzi marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO);
  • Umiejętności łączenia myślenia kreatywnego z analitycznym;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość oprogramowania graficznego np.: Photoshop
  • Mile widziana umiejętność przygotowywania raportów, prezentacji; (wizualizacja danych)
  • Mile widziane certyfikaty, szkolenia Google Ads, Seo, etc

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Ciekawa zadania i wyzwania na stanowisku w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole
  • Kontakt z świetnymi firmami rodzinnymi z całego świata
  • Możliwość rozwoju, zarówno w tematyce marketingu jaki i strategii rozwoju biznesu rodzinnego
Jak aplikować

Prosimy o przesłanie swojego CV wraz z krótkim opisem (max 1800 znaków) dlaczego powinniśmy rozpatrzeć właśnie Twoją kandydaturę na adres:

Michał Wojewoda

mwojewoda(@)ibrpolska.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundację Instytut Biznesu Rodzinnego z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego z siedzibą w Poznaniu przy ul. Paderewskiego 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

 

 Zobacz co robimy: